Martin



Vision

For mig er godt grafisk arbejde når ordrebehandlingsprocessen går op i en højere enhed. Momentet hvor en kundes ordre er succesfuldt færdigbehandlet, hvor alle krav er opfyldt, samarbejdet har været optimalt og veloverstået. I det moment føler jeg virkelig, at firmaet har gjort sin pligt, og at man derfor oprigtigt har et stykke arbejde at være stolt af. Det er når man opnår dette, og først her, at man virkelig kan være sit firma bekendt. Derfor er min vision for DesignDanmark at få vores kundebehandling, ordreproces, medarbejderkvalitet, kundetilfredshed og leveringstid til at fungere så optimalt som overhovedet muligt. Ifølge min mening, er definitionen på kvaliteten af en virksomhed først og fremmest det produkt de leverer, men for mig er det ligeså vigtigt, hvordan leverancen fungerer.



Salgsleder

Frem for alt er det især vigtigt for en grafisk virksomhed at varetage deres kunder med ypperste behandlingsprioritet, det skylder man sine kunder fra start. Lige fra en kunde første gang henvender sig til et firma så forbliver det, i min mening, firmaets gæld at værdsætte denne kunde indtil ordre- behandlingen og leveringen er afsluttet. Dette skyldes simpelthen, at kunden selv har valgt dit firma frem for de mange andre konkurrenter på markedet, kunden satte sin tillid til dig, så skylder man i hvert fald allerede der en god behandling. Min del som marketingschef betyder alt for mig, dette sikrer mig at jeg altid kan følge firmaets udvikling men frem for alt følge op på kundekommunikationen og kundetilfredsheden som for mig er de absolutte topprioriteter.